lördag 5 januari 2013

Gissa könet + namntips

V.21 (20+0) idag...wow 19 veckor kvar...

När vi var på vårt RUL förra veckan så kunde ju inte maken hålla sig, när BM var färdig med alla mätningar så frågade han "-vad blir det då?". "En fin bäbis svarade BM..." :-)

Jag hade inte tänkt kolla, men hans nyfikenhet fick styra. Så nu vet vi :-) Det blir det jag trodde :-) En bäbis :-) :-) :-)

Tänkte låta er alla gissa: VAD BLIR DET? KILLE ELLER TJEJ???

Samtidigt som ni meddelar er gissning skulle jag vilja ha ett namnförslag från dig.

Kram Ninna


25 kommentarer:

  1. En flicka som får heta Ellen!

    /P

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på kille och har Robin som namnförslag.
    Om jag gissat fel så kommer här ett tjejnamnförslag: Elvira

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på en flicka, hon kommer få namnet Pärla :)

    SvaraRadera
  4. Tror på en liten tjej :)

    Tips på namn: tjej: Elin, Sara, Evelina
    Kille: Noah, Noak, Martin

    Ska ni ta reda på det? :)

    www.liten2013.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. Jag tror det är en liten flicka i magen:) Ella tycker jag är det finaste flicknamnet. Får jag en flicka i framtiden får hon heta det:)

    SvaraRadera
  6. Svårt att veta... En flicka - Amanda

    SvaraRadera
  7. Jag tror att det blir en pojke och jag tycker att han ska heta Egon. Ett av mina egna favoritnamn som min make helt enkelt hatar =)

    SvaraRadera
  8. Jag har följt omkring tio bloggar det senaste året. Alla har fått pojkar.Tycker nästan det är konstigt. Finns det någon statistik
    på vilket som är vanligast?

    SvaraRadera
  9. mamma till 3 och mormor till 105 januari 2013 kl. 15:51

    Jag är så glad för er skull, måste vara alldeles underbart efter den långa tiden.

    Jag gissar på en tjej och tycker Sofia är så fint.

    Kram från Trelleborg.

    SvaraRadera
  10. Hej tror på en pojk! Namn: Måns
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Flicka - Saga, för det är precis vad hon är, en underbar och lycklig Saga som blev sann.

    SvaraRadera
  12. Klart pärlan är en stark pojke med namnet Felix:-)

    SvaraRadera
  13. Jag tror det blir en tjej. Edith, Siri och Ella låg i topp när jag väntade tvillingarna. Gillar även Rut och Juni.. :)

    SvaraRadera
  14. jag tror det blir en tjej=) o det finns så himla många namn till tjejer. vi har namn till tjej me nfår vi en kille ( som jag alla fall känner ppå mig o alla andra runt om) så har vi inga namn alls;)
    kram kram
    //dagijuli

    SvaraRadera
  15. Hmm gissa är ju alltid roligt:)
    Jag tror inte att pärlan stannar tiden ut...utan föds den 18/5.
    Jag tror att det blir en pojke.
    Förslag på namn är många....
    Emanuel
    Birk
    Daniel
    Alexander
    Edward
    Johannes
    Karl
    Enok

    Men har jag fel på kön så har jag förslag där också
    Judith
    Ester
    Rut
    Embla
    Jenny
    Sofia
    Engla
    Tuva

    SvaraRadera
  16. Jag tror på kille. Melvin, Neo eller Lucas som namn.

    SvaraRadera
  17. Pojke tror jag!
    Namnförslag: Julius :-)

    SvaraRadera
  18. 100 % tjej. Som ska heta Josefine!

    SvaraRadera
  19. Ja tror på en söt liten flicka =0)

    Men gud detta med namn är ju såååå svårt..ja har tyvärr inget namn på lagret just nu..men ja tror ni kommer välja ett "gammaldags namn" som har blivit moderna nu

    SvaraRadera
  20. Gissar på en pojke. Gabriel är fint.

    SvaraRadera
  21. Jag tror på en pojke som heter Morris!
    /Maria

    SvaraRadera
  22. Jag tror också på en pojke och mitt namnförslag är: Theo
    Kram!

    SvaraRadera